loading...
قاتل مرگ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Bahar در تاریخ 1393/08/08 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام آنیتا جون من بهارم البته بهار مزارعی توی مدرسه تیزهوشان همدیگه رو میبینیم
فهمیدی کیم
خوب حالا که فهمیدی می خوام بگم که وبلاگت خیلی باحاله و من تازه دیدمش و از طریق وبلاگ فاطمه و گلسا فهمیدم
موفق باشیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم

این نظر توسط gkabiri در تاریخ 1393/07/12 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلااااام عزیزم.
مرسی که سر زدی شکلک
نظرت با موفقیت ثبت شد !!!!
بازم بیا هاااااااا شکلک
بووووووووووووووووسشکلک شکلک
پاسخ : باشه گلم

این نظر توسط gkabiri در تاریخ 1393/06/30 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

سلام آنیتا شکلک خوبی؟؟

فکر کنم هممون توی جشن باید با فرم مدرسه باشیم.گفتن اس ام اس میدن

شکلکsee you tomorrow
پاسخ : من که با لباس مدرسه نمی یام

این نظر توسط gkabiri در تاریخ 1393/06/29 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

سلام آنیتا جون.فکر کنم یه مشکل وجود داره که نظراتتو دریافت نمیکنم شکلک
اشکالی نداره. من که اینجا هستم شکلک شکلک
مطالبت عالین شکلکشکلک
سی و یکم میبینمت شکلک
پاسخ : فردا همو می بینیم . راستی تو توی جشن چی می پوشی

این نظر توسط gkabiri در تاریخ 1393/06/24 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام سلام عزیزم شکلک
چطوری؟؟؟
منو که میشناسی؟؟!!
ندیدم به من سر بزنی هااااا شکلک
بیا نظر هم بده لدفن شکلک
راستی اسم وبم به جای دو تا ستاره ، گل داره ،لطف کن تو لینک دوستان عوضش کن.
مرسی دختر گل شکلک
بوووس بوووس شکلک
پاسخ : گلسا من به وبلاگت سر زدم . نظر هم دادم اما نمی دونم چرا نظر هایی که می دم ثبت نمی شن

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1393/06/17 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام آنیتا جان من فاطمه همکلاسیت هستم.وبلاگت خیلی زیبا هست.
موفق و سلامت باشی گلمشکلکشکلک

پیروزی والیبالیست های کشورمون رو هم تبریک میگمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1392/03/18 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

خوشم اومد!!!شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.من آنیتا محمدی از اصفهان هستم.13سالمه و این عکسه هم مال دو سالگیمه . عاشق موسیقی و کتاب خوندنم . نظر یادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام سایت برای ساختن وبلاگ بهتر است؟
    نظر شما درباره ی وبلاگ من چیه؟
    سلام به همگی

    خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید


    خواهش می کنم برام نظر بدید تا بتونم وبلاگمو بهتر کنم      


    و اگه میشه عضو وبلاگم بشید                 


    اگه هم خواستین عضو خبر نامه بشید تا جدید ترین مطالبو به ایمیلتون بفرستم


    با تشکر


    خدافظ

                                      آنیتا محمدی


     ILove myself

    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 3,724
  • کدهای اختصاصی
    وبلاگکد ماوس
    blogکد بازی تمرکز حواس

    .

    دانستنی ها

    دانستنی ها


    قالب وبلاگ

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    پیغام ورود و خروج

    قالب وبلاگ

    فال حافظ

    داستان روزانه

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه

    قالب وبلاگ

    

    گالری عکس